
 

 

                                                           
  U.S. Embassy Tirana, Albania 

  Ambasada e Sh.B.A. në Tiranë, Shqipëri 
 
 
 
     6 mars 2007 
 
 

Raporti i Departamentit të Shtetit mbi  
Praktikat e të Drejtave të Njeriut për 2006 

 
 

SHQIPËRIA 
 
Seksioni 2 Respekti për Liritë Civile, Përfshi:  
 

a. Liria e Fjalës dhe Shtypit  
 
Kushtetuta dhe ligji sigurojnë lirinë e fjalës dhe të shtypit dhe qeveria në përgjithësi i 
respektoi këto të drejta në praktikë. Ndërkohë që media ishte aktive dhe kryesisht e 
papenguar, pati probleme serioze me përdorimin e medias për qëllime politike. 
 
Politizimi i medias mbeti një çështje që përbënte shqetësim dhe në periudhën përpara 
zgjedhjeve vendore të planifikuara për në Janar 2007, u duk se ishte në rritje në 
tremujorin e fundit të vitit. Polarizimi i organeve të medias në kampe kundërshtare është 
bërë më i theksuar. Botuesit dhe pronarët e gazetave vazhduan të diktonin artikuj për 
t’u shërbyer interesave të tyre ekonomike dhe politike dhe disa here bllokuan artikuj që 
binin në kundërshtim me ato interesa. Gazetarët vazhduan të praktikonin autocensurën 
dhe pati pak transparencë në financimin e medias.  
 
Në përgjithësi, individët mund ta kritikonin lirisht qeverinë dhe veprimet e saj në median 
e shkruar dhe elektronike. Megjithatë, në maj, lëvizja aktiviste Mjaft! Raportoi që policia 
pengoi përpjekjet e saj për të shpërndarë një poster që kritikonte kryeministrin. Pasi afro 
1,000 postera u vendosën në qytetin e Tiranës, forcat e policisë sipas raportimeve i 
zhvendosën posterat dhe konfiskuan pjesën e mbetur prej 4,000 që nuk ishin vendosur. 
Nuk pati raportime që zyrtarët të përdornin apo kërcënonin të përdornin padi për shpifje 
për të kufizuar diskutimin e lirë politik. 
 
Media e shkruar e pavarur ishte aktive por shtrëngohej nga profesionalizmi i kufizuar, 
mungesa e financimeve, dhe presioni politik. Partitë politike, sindikatat dhe shoqëritë e 
grupet e ndryshme botuan gazetat apo revistat e tyre të pavarura nga ndikimi i qeverisë. 
Në dispozicion ishin afro 200 botime, përfshi gazeta, revista të përditshme e të 



SHQIPËRIA 

 

2

përjavshme, buletine e pamflete. Një gazette e përditshme kombëtare madhore, Shqip, 
filloi botimin në pranverë, ndërkohë që dy të tjera, Dita dhe Express, u mbyllën.  
 
Sipas të dhënave zyrtare, ekzistonin 64 stacione televizive dhe 44 stacione radiofonike, 
por numri faktik raportohej të ishte më i madh. Ndërkohë që stacionet funksiononin të 
lira nga ndikimi i drejtpërdrejtë qeveritar, shumica e pronarëve besonin që përmbajtja e 
transmetimeve të tyre mund të ndikonte veprimet qeveritare ndaj bizneseve të tyre të 
tjera. 

Radio dhe Televizioni Publik Shqiptar (RTVSH) operonte një kanal televiziv kombëtar 
dhe një radiostacion kombëtar. RTSH ia përkushtoi shumicën e pasqyrimit qeverisë dhe 
partisë në pushtet. Me ligj, qeveria siguron 50 të buxhetit të stacionit. Gjatë vitit, Kiço 
Blushi, kryetar i Këshillit Drejtues të RTSH dha dorëheqjen në shenjë proteste ndaj 
shtyrjes nga parlamenti për të shkarkuar drejtorin e televizionit Artur Zheji. Blushi 
pretendoi që RTSH ishte ende peng i politikës dhe qeverisë, duke dështuar kështu në 
përmbushjen e misionit të vet publik.  

Në maj, parlamenti amendoi Ligjin për Median Elektronike, duke ristrukturuar Këshillin 
Drejtues të RTSH dhe Këshillin Kombëtar të Radio Televizionit, i cili është përgjegjës 
për licensimin, rregullimin, dhe duke shkarkuar anëtarët e mëparshëm të këshillit. 
Opozita akuzoi që ligji i ri ishte një manovër politike që synonte të dobësonte 
pavarësinë e dy organeve rregullatore duke i shtyrë ato në favor të qeverisë. 
Amendamentet gjithashtu kërkonin emërimin e profesionistëve të medias dhe 
përfaqësues të shoqërisë civile në vend të përfaqësuesve të partive politike.  
 
Në kontrast me vitin 2005, pati vetëm një raportim se policia apo zyrtarë të tjerë 
abuzuan fizikisht gazetarët. Në shkurt, një gazetar televiziv akuzoi oficerin e policisë 
Kastriot Caushi të Komisariatit të Policisë Lushnje dhe anëtarë të Gardës së Republikës 
se kishin përdorur forcën për të penguar gazetarët të intervistonin presidentin. Gazetari 
pati dëmtime të lehta nga incidenti.  
 
Në vitin 2005, zyrat e gazetës më të madhe Shekulli u dëmtuan kur një eksploziv u 
hodh në ballkon. Pati dëmtime të zyrës, megjithëse nuk pati dëmtime të ndonjë personi. 
Një zëdhënës i gazettes raportoi që çështja ishte mbyllur pa paraqitjen e akuzave 
formale.  
 
Kërcënimet politike të medias vazhduan. Gazetarët vazhduan të ankoheshin se botuesit 
dhe redaktorët censuronin punën e tyre ose drejtpërdrejt ose tërthorazi në përgjigje të 
presioneve politike dhe ekonomike. Shumë gazetarë u ankuan që mungesa e 
kontratave të punës shpesh pengonte aftësinë e tyre për të raportuar në mënyrë 
objektive.  
  
Në shtator, këshilli i ministrave miratoi një rezolutë për të nxjerrë televizionin Top 
Channel TV, një stacion shumë të rëndësishëm televiziv, nga një ndërtesë prone 
shtetërore në qendër të Tiranës. Qeveria tha se synonte ta përdorte hapësirën për të 
promovuar artin dhe kuluturën. Duke cituar një kontratë qeraje afatgjatë me Ministrinë e 



SHQIPËRIA 

 

3

Ekonomisë, kompania akuzoi që lëvizja ishte një përpjekje për t’i bërë presion stacionit 
për përmbajten e tij redaksionale. Në fund të vitit, çështja vazhdonte.  
 
Shpifja është një kundravajtje që mund të dënohet me një dënim me burg deri në dy vjet 
dhe një gjobë. Në krahasim me vitin e mëparshëm, gjatë vitit nuk pati raportime për 
çështje padish për shpifje kundër medias.  
 

Liria e Internetit 
 
Nuk pati kufizime nga qeveria mbi aksesin ndaj internetit apo raportime se qeveria 
monitoronte postën elektronike apo dhomat e bashkëbisedimeve në internet. Aksesi 
ndaj internetit është rritur gjatë vitit, por mbeti i kufizuar, sidomos jashtë zonave 
madhore urbane. 


